Els ciclistes que recorrin les rutes de Búger, Campanet, Mancor de la Vall i Selva ja poden reparar la bicicleta pel camí. La Mancomunitat des Raiguer ha instal·lat nou estacions autònomes de reparació i inflat en punts estratègics dels quatre municipis: dues a Campanet, dues a Búger, dues a Mancor de la Vall i tres al terme de Selva, que inclou els nuclis de Caimari, Moscari, Biniamar i Binibona.
Cada kit disposa d'una bomba d'aire amb manòmetre capaç d'inflar fins a 8 bars i d'un joc d'eines —claus Allen, desmuntadors de coberta, clau de radis, tornavisos i suport per a la bicicleta— fixat a l'estructura amb cables d'acer per evitar-ne la sostracció. Els equips són antivandàlics i compatibles amb qualsevol tipus de bicicleta.
El subministrament, ha anat a càrrec de RAIMON SITJÀ, S.L. per un import de 19.965 euros. El material es va lliurar el 30 d'abril de 2026 al Poliesportiu Ses Comes de Selva i la gerència del PSTD va emetre l'acta de conformitat l'11 de maig. L'actuació està finançada íntegrament per la Unió Europea – NextGenerationEU, dins el Component 14 del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
Nou estacions de reparació de bicicletes per als municipis del Cycling Raiguer
18/09/2026