La Mancomunitat des Raiguer incorpora un remolc gràcies a una subvenció del Consell

22-Dezember-2025

La Mancomunitat des Raiguer ha adquirit un nou remolc destinat a millorar el servei de neteja, manteniment i conservació dels camins rurals de titularitat municipal dels ajuntaments que en formen part.

Aquesta actuació, amb un cost de 11.640,20 euros, s'ha dut a terme en el marc de la convocatòria de subvencions per a actuacions d'inversió 2024 del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local del Consell de Mallorca.

Amb aquesta incorporació es dóna per finalitzat el conjunt d'actuacions previstes dins la subvenció, que ha suposat una inversió global de 79.457,19 euros. A més del remolc, la subvenció ha permès dur a terme altres actuacions rellevants, com ara l'adquisició de dos vehicles, la instal·lació d'un sistema de videoconferència a la sala de sessions dels òrgans col·legiats i la compra de nou mobiliari per al canvi de seu de la Mancomunitat, millorant així els espais de treball i el funcionament intern de l'entitat.

Aquest conjunt d'inversions reforça tant els serveis que es presten als municipis integrants com l'organització i els recursos propis de la Mancomunitat des Raiguer.